Csere és reklamáció
Termék visszaküldése és cseréje Jovotech.hu
Ezen az oldalon megtalálja leggyakoribb kérdéseit a termékeink szervizelésével és reklamációjával kapcsolatban. Gyorsan és könnyedén segítünk problémája megoldásában.
Termék visszaküldési és csere űrlap (PDF): [Letöltés itt]
Gyakori kérdések és válaszok
A termékem nem működik
Ha terméke nem működik megfelelően, először javasoljuk, hogy ellenőrizze a használati útmutatót vagy a termékkel együtt kapott dokumentációt. Gyakran talál megoldást ott. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@jovotech.hu e-mail címen. A reklamáció benyújtásakor részletesen írja le a hibát, és csatoljon fényképeket/videókat, ha lehetséges. Ezután több lehetősége van a termék visszaküldésére: helyezze a legközelebbi ZBoxba, hozza el egy üzletünkbe vagy küldje postán kísérőlevéllel együtt. Ha a hibát 14 napon belül jelenti, pénzvisszatérítést vagy termékcserét biztosítunk.
A termékem sérült vagy hiányos állapotban érkezett meg
Ha terméke sérült vagy hiányos állapotban érkezett, fontos az azonnali fellépés. Először kérjük, jelezze a problémát a szállító cégnek 48 órán belül az átvételt követően. Ezután jelentkezzen be fiókjába vagy írjon az info@jovotech.hu címre, hozzon létre új esetet és válassza a "sérült/hiányos állapotban érkezett" lehetőséget. Mellékeljen minden releváns információt, képeket a sérülésről és a csomagolásról. Ha a termék egyáltalán nem érkezett meg, ugyanezt az eljárást kövesse. Esetnyitás után ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a további lépésekről.
Milyen dokumentumokra van szükségem a reklamációhoz?
A reklamációhoz szükséges a vásárlás igazolása (blokk vagy rendelési szám). Ha postai úton küldi vissza a terméket, feltétlenül mellékeljen kísérőlevelet a hiba részletes leírásával és elérhetőségével. Ez segít gyorsabb feldolgozásban. Ha elvesztette a vásárlási igazolást, alternatív bizonyítékot (rendelésmegerősítő emailt vagy fiókjában található nyomkövetést) küldjön.
Más eljárás vonatkozik a vállalkozási vásárlásokra?
Igen, a vállalkozások részére történő vásárlásokra külön reklamációs feltételek vonatkoznak. 2023. április 13. után történt vásárlások esetén a reklamációs idő 24 hónapra módosult. Korábbi vásárlásoknál az eredeti feltételek érvényesek. Részletes információkért lásd üzleti feltételeinket.
El kell hoznom a tartozékokat?
Igen, a reklamációhoz minden alapvető tartozékot (tápkábelt, távirányítót, állványt stb.) mellékelni kell a diagnosztikához. TV-k esetén az állvány kötelező a szállítási sérülések elkerüléséhez. A teljes csomagolás visszaküldése elősegíti a problémák pontos megoldását.
Szükséges az eredeti csomagolás?
Az eredeti csomagolás nem kötelező a reklamációhoz, de javasoljuk használatát. Az eredeti csomagolás optimális védelmet biztosít a szállítás során, csökkentve a további sérülés kockázatát. Ha nincs meg, használjon megfelelő helyettesítő anyagokat a termék biztonságos szállításához. Fontos, hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg.
Átveheti más a reklamációt?
Igen, ha előzetesen jelezi az info@jovotech.hu e-mail címen vagy telefonon a másik személy nevét és elérhetőségét. Az átvevőnek kötelezően magánál kell lennie a reklamációs nyugtának. Vállalati ügyfelek esetén a jóváírást csak a rendszerünkben regisztrált személy kapja meg.
Elveszítem az eszközöm adatait?
Az eszköz javítása során gyakran szükséges a gyári beállítások visszaállítása, ami az adatok törlését jelenti. Ez elkerülhetetlen a külső alkalmazások hibájának kizárásához. Javasoljuk fontos adatok rendszeres mentését, különösen a reklamáció előtt. Részletes útmutatót telefonok adatmentéséhez itt talál.
Kaptam egy javíthatatlansági jegyzőkönyvet, mit tegyek?
Ha javíthatatlansági jegyzőkönyvet kapott, kérjük írjon az info@jovotech.hu e-mail címre és töltse fel a dokumentum olvasható szkennelt vagy fotóját. Ellenőrzés után jóváírást küldünk, vagy lehetőséget nyújtunk új termék kiválasztására. A folyamat általában néhány munkanapot vesz igénybe, amelyről folyamatosan tájékoztatjuk Önt.
Választhatok új terméket vagy pénzvisszatérítést a reklamáció során?
Igen, a reklamáció benyújtásakor választhat termékcsere vagy pénzvisszatérítés között. A döntés a szerviz véleményétől és a hiba jellegétől függ. Ha a termék javíthatatlan, joga van cseretermékhez vagy visszatérítéshez. Mindig az Ön számára legkedvezőbb megoldást keressük.
Szükséges a fizetési igazolás a reklamációhoz?
Nem, a reklamációhoz nem szükséges fizetési igazolás. Elég a rendelési szám, e-mail címe vagy a termék sorozatszáma. Ezek alapján gyorsan megtaláljuk rendelését a rendszerünkben. A fizetési igazolás gyorsíthatja a folyamatot, de nem kötelező.
Mit tegyek, ha ...
Szerződést szeretnék felmondani
A terméket 14 napon belül visszaküldheti. Töltse ki az online űrlapot, majd küldje postán vagy hozza el egy üzletünkbe. Ha a termék megfelel a feltételeknek, teljes árvisszatérítést kap. Részletes információkért látogasson el a visszaküldési feltételekről szóló oldalunkra.
Termék visszaküldése